Pochod zvrátenosti

30. jún. 2014 o 14:00 | Kategória: Akcie, Domáce udalosti | Komentáre vypnuté na Pochod zvrátenosti

uchylaciV       sobotu    o     13:00  hod   sa na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave spustila ďalšia z akcii zameraná proti tradičnej, zdravej rodine pod názvom „Dúhový   pride – poď  von  s  rodinou“ Podľa  oficiálnej  stránky  pochodu, sa malo jednať o   upozornenie na  to, že skutočné   hodnoty   rodiny  sú  láska, súdržnosť a podpora. Áno ja súhlasím, no  nikdy  neprijmem  fakt, že takéto hodnoty, ktoré sú   výsadou    nás, čo nezradili svoju vieru, môžu byt deťom vštepované  homosexuálmi,  lezbami,  pedofilmi, či iným zvráteným hnusom, ktorý sa nám predstavil včera v Bratislave.

Tento rok sa im podarila vysoká účasť, pretože demagogickým podnázvom „Poď von s rodinou“ zavolali na námestie buzerantské páry s deťmi no aj mienkotvornými médiami choro ovplyvnené slobodné mamičky a nezosobášené páry s deťmi, ktorým sa vehementne snažili vtlačiť do hláv, že novo prijatý ústavný zákon je „chorý a nedemokratický“ (“Manželstvo je jedinečným zväzkom jedného muža a jednej ženy. Slovenská republika manželstvo všestranne chráni a napomáha jeho dobru”.) Podľa toho čo som včera videl bol pochod gay pride  prehliadkou mužov v ženských šatách, sporo odetých žien a mužov, či pomätených prívržencov LGBTI loby z radov zapredaných celebrít a štátnych zamestnancov… no čo,veď treba nejako nazbierať hlasy, však pán Ftáčnik!?

Celé Hviezdoslavovo námestie obkolesené kovovými zátarasami, či dav policajtov, ktorý síce s nechuťou, ale predsa bránili tieto úbohé karikatúry človeka pred hnevom ľudu.(ešte by ma zaujímalo kto to zaplatí ? Ah áno, my všetci )

Už po príchode na námestie nám bol členom Slovenskej pospolitosti zakázaný vstup na námestie bez udania dôvodu, či akéhokoľvek paragrafu. No nevadí, už som si zvykol, že slušný človek nezmôže nič. Krátko po tom, ako som sa pokúsil vyjadriť verejne svoj názor a to tým, že som chcel zabrániť vstupu na Hviezdoslavovo námestie okoloidúcim buzerantom, som bol spacifikovaný a predvedený na políciu na Sasinkovej ulici, kde som bol držaný spolu s ďalšou členkou Slovenskej pospolitosti bez udania dôvodu bez mála 4 hodiny a nakoniec vypočutý- na verdikt si radi počkáme. K tomu čo sa deje v mojom milovanom kraji môžem dodať len jedno, ľudia vypnite televíziu, zatvorte Facebook a dokonca aj túto stránku a choďte konečne do ulíc – chrániť svoju zem !!

Entries a komentáre feeds.

