Proti extrémizmu v politike!

9. jún. 2014 o 13:19 | Kategória: Reakcie | Komentáre vypnuté na Proti extrémizmu v politike!

obrazky-4ever-sk-politici-torta-slovensko-129647    Čítam si noviny v pohodlnom kresle, listujem, samé nepotešiteľné správy a zrazu…,   zrazu sa mi vyčarí spokojný úsmev na tvári.    Konečne, nečinnosť polície v najcitlivejších otázkach je už zažehnaná a   jej    aktivita naberá na obrátkach.      Veľký      nápis     hlása: „Extrémizmus prešiel z anonymity až do politiky“. Nie, ten nápis ma nepotešil, ale nasledovné    konštatovanie, že extrémizmus na Slovensku prešiel postupne z   anonymity cez    občianske    združenia až na politickú scénu. Konštatovala to Správa o plnení úloh vyplývajúcich z Koncepcie   boja   proti   extrémizmu    s   aktualizáciou úloh,    ktorú   rezort  vnútra   poslal  do  medzirezortného pripomienkového konania. Od radosti takmer vyskočím z kresla. To znamená len jedinú vec- policajti konečne svojím vyšetrovaním, odpočúvaním, sledovaním a preverovaním prišli na to, že extrémizmus je na politickej scéne. Áno je to pravda, už vyše 20 rokov je tomu tak! Teším sa, že ministerstvo vnútra v rámci boja proti extrémizmu urobí konečne to, čo si netrúfol nik predtým. Že konečne zbaví politiku tých hnusných extrémistov, ktorí len ohrozujú našu republiku. Všetky tie extrémistické strany ako SMER-SD, SAS, SDKÚ, SMK atď. Áno konečne to rezort vnútra nazval pravým menom- extrémisti sú v politike. Aj keď síce trvalo to mnoho rokov, kým na túto skutočnosť prišli, no bude im odpustené ak začnú okamžite konať. Už sa teším na tie vyšetrovania, domové prehliadky a vypočúvania popredných extrémistov týchto pochybných politických strán. Už vidím v hlavných správach tie krásne zábery zo súdnych siení, kde senát s prísnym pohľadom a kamennou tvárou počúva koktavé obhajoby politických pohlavárov a ich mecenášov. Rozpustenie vládnych aj opozičných extrémistických strán, verejné dištancovanie sa od extrémistických subjektov ako EÚ, NATO, Ľudia proti rasizmu atď. Už žiadne zlodejstvo, žiadne sociálne samovraždy, žiaden strach o živobytie. Moja fantázia pracuje na plné obrátky, celá svetlá budúcnosť sa mi behom pár minút premietne pred očami ako film. A keď už idú len titulky, otvorím pomaly oči, nadýchnem sa zhlboka, schmatnem noviny, nech sa teda dočítam kedy konečne a ako chce ministerstvo konať. Lebo prázdne reči ešte nikdy nič nevyriešili a toto predsa treba dotiahnuť do spravodlivého konca. Ďalej čítam hltavo článok v novinách, oči mi behajú zľava doprava, no úsmev sa mi vytráca, hlava sa mi znepokojujúco začne krútiť a ja sa už nedokážem ovládať. Dosť! Stačilo! Už ani riadok! Bohužiaľ, moja ilúzia ostáva len ilúziou, respektíve len dezilúznou luzou. Tak teda žiadne poriadky s extrémistami v parlamente, žiadne poriadky so zlodejmi vo vláde, žiadne poriadky s privatizérmi vo vysokej politike. Ja somár, hádam som si len vážne nemyslel, že by išli tí zapredanci sami proti sebe. Totiž ten článok v novinách pokračoval v takom duchu, že nie politici a ziskuchtiví špekulanti, ale bežní pracujúci ľudia sú tí nebezpeční extrémisti. Každí kto chodí do školy, do práce ak nejakú má, či aj tá mamička na materskej ktorá si dovolí pomenovať problém pravým menom a nahlas povedať, že národ umiera, že zlodeji kradnú, že štát už nič nevlastní, cigáni nerobia a cudzinci sa majú lepšie ako Slováci, tak títo občania sú extrémisti. Hnusní extrémisti, ktorí si dovolia otvárať ústa a sťažovať sa, že na nich každá vláda kašle, smeje sa im do očí a nerieši to čo ich trápi najviac. Ešte sa aj sťažujú vo svojej vlastnej krajine! Aká drzosť! Toto sú tí extrémisti, ktorých si zobralo ministerstvo vnútra na mušku. Hnusní Slováci, hnusní extrémisti. Mám v hlave teraz zmätok. Tak čo potom to slovo vlastne znamená? Zatvorím noviny, vstanem a pozriem sa do zrkadla. Tak na toto som dal 50 centov, aby som sa dočítal, že ja som ten skutočný extrémista? Chorí úd, ktorý treba odrezať, čierny fľak na novom obruse, nebezpečný jedinec pre tento štát, hrozba pre systém? Ja som hrozba? Mňa sa boja? Tak keď sa ma páni chcú báť, nech sa boja, majú prečo! A ako si na tom ty… extrémista?

 Svätoboj Rastislav Vojnik

Entries a komentáre feeds.

