Otvorený list vedeniu obce Plavecký Štvrtok

16. jún. 2013 o 21:32 | Kategória: Reakcie | Komentáre vypnuté na Otvorený list vedeniu obce Plavecký Štvrtok

plavecky-stvrtok-policajti-romovia-bitkaVážený pán starosta a ostatní,  nie som typ, ktorý vypisuje a sťažuje sa, ale už mám toho dosť. Moje deti sa boja chodiť po dedine, pretože CIGÁNI. Ráno nejdeme do obchodu, pretože CIGÁNI. Nie je tu kľud, pretože CIGÁNI. Kamkoľvek v dedine idem, všade sú otravní ,neprispôsobiví cigáni. Keď mi to moje deti hovorili, tak som myslel, že zveličujú a preháňajú ,ale sám som bol svedkom, keď moju 12 ročnú dcéru obťažovali a ak nezasiahnem ,tak neviem ako to dopadne… Preliezajú ploty, kradnú, to čo ľudia majú po dvoroch a teraz aj úrodu a keď sa človek bráni a povie im, aby to nerobili, že im to nepatrí, tak sa vyhrážajú zabitím, že príde 100 cigánov a uvidím, že mi rozbijú auto, zabijú a podobne. Ja osobne sa ich nebojím a viem sa im veľmi účinne postaviť ,ale nemôžem byť stále pri svojich deťoch a rodine. Preto VÁS, KOMPETENTNÝCH, za občanov Plaveckého Štvrtka, žiadam o okamžité  urobenie poriadku a nápravu s týmito neprispôsobivými občanmi. My sme tí, čo platia dane, tí, z ktorých žije táto dedina a štát, preto chceme mať aj práva CIGÁNOV, nie len povinnosti BIELYCH. Či si myslíte, že je normálne, že deti z autobusu zo školy z Malaciek (tu už je iba cigánska škola) domov utekajú bočnými uličkami a všelijak po ceste, nie po chodníku, lebo ich non stop otravujú cigánski výrastkovia, pýtaju peniaze, vyhrážajú sa im… Mám z toho strach ako toto raz skončí ,komu znásilnia, zbijú, zabijú dieťa. Či som rasista, keď chcem kľudne žiť??? Neviem čo mám robiť, aby už tu bol kľud…

Áno, môžem povedať za moju generáciu cigánov a starších, sú to moji kamaráti, nikoho neobťažujú a chcú kľudne žiť, tak ako ja. Ale táto mladšia generácia im taktiež prerastá cez hlavu a sami si s nimi nevedia pomôcť. Nenájde sa v tejto dedine, štáte sila,  ktorá spraví raz a navždy poriadok s tými, ktorí nerešpektujú druhých, ich majetok a súkromie??? Cítiť sa bezpečne a neohrozene na vlastnom pozemku a vlastnej dedine. Či myslite, že som slabý občan, Štvrčan???

Nemám toto chuť ani písať, ale som už bezradný, ak chcem riešiť veci v rámci práva a zákonov, musím sa obrátiť na Vás a čakať na nápravu.

Tak Vás prosím, nenechajte nás slušných občanov dlhšie čakať. Či čakáte kým sa niečo stane a potom sa budete vyhovárať, že ste o ničom nevedeli???

 S pozdravom

JÁN KADLÍČEK ml.

Entries a komentáre feeds.

