Nedorozumenie na homoparáde 2012 v Bratislave

22. júl. 2012 o 13:51 | Kategória: Reakcie | Komentáre vypnuté na Nedorozumenie na homoparáde 2012 v Bratislave

Tohto roku som sa bratislavského homocirkusu nezúčastnil. Pozrel som si aspoň videá na internete. Nič zaujímavé, už klasický homoprogram. Bubnovanie, škriekanie, hecovanie z reťaze utrhnutých homosexuálov. Novinkou boli homosobáše, ktoré spestril nejaký odvážlivec slzotvornou dymovnicou.

Boli tam aj nejakí politici. Tri druhy podpory. Tí ktorí cítia, že by sa na homoagende mohli vyšvihnúť, tí ktorí sú sami homosexuáli a homoegenda je ich srdcová záležitosť a potom politici, ktorí homosexualizmus prijímajú do svojho protikresťanského a protislovenského portfólia.

S úžasom som zistil, že je v jednom videu pravdepodobne reč aj o mne. Kresťanský novinár, redaktor časopisu Magnificat pán Anton Selecký bol slovne a potom aj fyzicky atakovaný jedným z organizátorov:

organizátor: Vás poznám, vás mám rád!

novinár: Ďakujem, mohli by ste s tým uhnúť?

organizátor: Nie, minulý rok ste nám narušoval naše podujatie !

novinár: Kde?

Organizátor: Ste mal nevhodné otázky na našu hosťku !

…atď.

Pozrite si to od času 10:00

http://www.gloria.tv/?media=298900

 Vtedy som pochopil, že je to o mne. Pred rokom som urobil kratučký rozhovor s Anetou Langerovou. Zdôrazňujem, že som ju nenútil do rozhovoru, netlačil som sa na ňu, neobťažoval som ju mikrofónom alebo megafónom:

Organizátor telom vytláčal novinára, vyhrážal sa mu, pred kameru a do tváre mu tlačil megafón. Pomýlil si ho so mnou. V blízkosti incidentu sa pohyboval aj poslanec parlamentu homosexuál Poliačik. Ale nezasiahol. Dodatočne som sa dozvedel, že vo veci padlo aj trestné oznámenie.

https://dl.dropbox.com/u/10640344/Trestn%C3%A9%20ozn%C3%A1menie.jpg

Tomáš Ondrovič

Entries a komentáre feeds.

