Slovensko moja vlasť, moje žitie

19. marec. 2012 o 20:10 | Kategória: Reakcie | Komentáre vypnuté na Slovensko moja vlasť, moje žitie

Nedá mi nevyjadriť sa k situácii, v akej sa nachádzame my radoví občania, ktorí žijeme v milovanej vlasti pod Tatrami. Všeobecná skazenosť ničí všetku krásu ducha a spôsobuje úpadok morálky taktiež dehonestuje snahu ľudí zápasiacich za slobodu, spravodlivosť a vieru. Aj ja patrím k tým, ktorí sa nevzdávajú a dúfajú v zmenu k lepšiemu. Nedokážem sa pozerať nečinne, ako bezduchí ľudia, ktorí si hovoria Slováci a spravujú našu vlasť, naše Slovensko, postupne, ale isto ho vedú k záhube a likvidujú to, začo tak bojovali naši roduverní predkovia. Nemožno iba mávnuť rukou a povedať: veď to je súčasné Slovensko bez toho, aby sme sa zamysleli, kde je chyba a začali zasadzovať sa o zmenu. Prečo radšej hrdo nevyhlásiť: veď to je naše rodné Slovensko, pričinme sa za spásu našej krajiny! Je smutné, že väčšina z nás nebojuje za dedičstvo otcov a nemá pocit hanby voči našim predkom. Čo tak zamyslieť sa a položiť si otázku: prečo som sa narodil práve v tejto krajine, aký má zmysel moje žitie, bude ešte jestvovať vlasť, v ktorej by žili naše deti?

Milí Slováci, chráňme si to čo máme, nedajme sa skaziť západom vnucovanou nekresťanskou morálkou, či zvrátenými hodnotami ponúkanými bulvárnymi médiami. Milujme svoju krajinu, milujme svoju vlasť, bojujme za svoje sväté práva, za vieru, ktorá je pre každého z nás tak dôležitá, priznajme si chyby a prebuďme sa z letargie. Áno je čas, čas na zmenu!

Mgr. Lenka Čarná

Entries a komentáre feeds.

