Dalši brutálny cigánsky útok a pokus o vraždu

18. september. 2010 o 20:09 | Kategória: Cigánsky problém, Domáce udalosti | Komentáre vypnuté na Dalši brutálny cigánsky útok a pokus o vraždu

Zohor 19.8.2010 – skupina ciganov lúpežne prepadla a brutalne zbila mladého muža, pričom nechýbalo veľa a mohlo dojsť ku ďalšej vražde.
Mladý muž nám útok opísal dosť podrobne – „V noci, keď som sa vracal domov, potom ako som bol odprevadiť otcovho kamaráta ma niekto udrel zozadu do temena hlavy. Padol som na zem a takto bezmocného ma začali kopať. Všimol som si, že ich bolo minimálne sedem – štyria chlapi a tri ženy. Kopali do mňa ako zbesilí, keď už som si myslel že je po všetkom, tak ma zrazu jeden s nich ležiaceho na zemi pichol rozbitým pohárom do krku. Keby trafili trošku vedľa trafia mi tepnu a ja by som neprežil. Jeden s týchto cigáňov sa asi zľakol a zavolal mi sanitku. Keby tak neurobil, nájdu ma až ráno a už by som tu nebol – vykrvácal by som. Ležal som tri dni na JIS – ke.Ukradli mi telefon, doklady a 150€.   Potom ako ma prepustili z nemocnice som bol vypovedať na policií. Tvrdia, že maju typ na páchateľa, známeho recidivistu, že či by som vedel ukázať naňho prstom. Povedali mi, že dotyčný chce pokus o zmier, lebo sa znova nechce vrátiť do basy. S týmto návrhom polície som samozrejme nasúhlasil. Chcel ma zabiť!!! Pozoruhodné je, že na skoro rovnakom mieste podobne prepadli o týžden neskôr ďalšieho človeka.“

Polícia sa zjavne snaží tento prípad ututlať. Pýtame sa prečo? Začne sa niečo robiť až keď vyhasne ďalší nevinný ľudský život?
Cigánska kriminalita presahuje všetky medze. V záujme občanov sa cigánsky problém musí neodkladne riešiť, aby prestali terorizovať občanov, z ktorých daní a driny ešte dosť veľké množstvo z nich stále žije.

Lexi

Entries a komentáre feeds.

