Slovenskom proti Slovensku

9. august. 2010 o 13:02 | Kategória: Reakcie | Komentáre vypnuté na Slovenskom proti Slovensku

Dnes som mala tú česť a zúčastnila som sa Národnej púte k soche Svätopluka. Respektíve nie k soche, ale pod sochu, pretože tam, kam sme chceli ísť sme sa nedostali. Nedovolili nám pokloniť sa pred sochou, pretože pred ňou už stáli tí, ktorí by ju najradšej dali preč a v televíznych novinách to odôvodňovali „fašistickým“ dvojkrížom a penisom koňa. Dobrý výber, len ten penis som nevidela, pretože ma tam niekto nepustil. A moje pocity? Som rozčarovaná.
Kto videl Jakubiskov film Báthory a čo i len na chvíľu pripustil, že verzia ním ponúknutá by mohla byť pravdivá, bude vedieť, ako sa cítim. Toľké roky nám bolo vtĺkané do hláv, že Báthoryčka je najväčšia masová vrahyňa v dejinách, že nejaký film nám teraz nemôže túto „pravdu“ vyvrátiť. Ale čo ak to naozaj bolo tak, ako to Jakubisko vo svojom filme ukázal? Čo ak je tvrdenie o Báthoryčke skutočne len fáma? Potom nám tento film jasne dokumentuje, aká vie byť intriga silná a ako vie ohovoriť niečo, čo je v skutočnosti úplne inak. A keď si k tomu ešte pripočítame, že v 14. storočí nemal Turzo k dispozícii médiá a toto sa mu podarilo, je to neuveriteľné. Čo sa stalo v 14. storočí, dnes už nezistím, ale viem, čo som videla dnes a čo som počúvala v médiách za posledné mesiace.
Ako prvý pán Sulík vyrukoval s tým, že na soche Svätopluka je fašistický dvojkríž – vtipné, predstava Svätopluka ako fašistu ma fakt baví – čím pochopiteľne musel vedieť, že rozpúta v spoločnosti debatu za a proti. Ale nie je mi jasné, prečo mu tá socha toľko prekáža. Že by chcel odpútať pozornosť novinárov od svojej novej s.r.o.-čky – Liberálny dom?
O pár dní na to vyšiel na scénu novopečený minister kultúry pán Krajcer a oznámil nám, že Matica Slovenská spreneverila 26 miliónov Euro. Teda vlastne nie Matica, ale nejaký Matičný fond. A kto si to bude zo širokej verejnosti pamätať? Kto pochopí, že nejaký Matičný fond nemá nič spoločné s Maticou Slovenskou a s peniazmi, ktoré dostáva Matica na svoju činnosť?
Matičný fond a.s. je vlastne investičný fond, ktorého akcie boli predávané na trhu a ľudia si ich kupovali, čím vlastne investovali svoje peniaze do fondu za účelom zisku. Daný fond bol tiež dozorovaný NBS, ktorá v týchto dňoch oznámila, že od roku 2006 do roku 2009 z fondu chýba údajných 26 mil. Euro. Moja otázka je – čo robila NBS tri roky, že túto skutočnosť zistila až teraz? A prečo sa špina hneď hádže na inštitúciu, ktorá s daným fondom vo svojej podstate nemá nič spoločné? Je pravda, že hlavnými akcionármi, či zakladateľmi, alebo čo to vlastne sú, sú hlavní predstavitelia MS, ale ak oni spreneverili peniaze z daného fondu, nech idú do basy, v pohode na čele s pánom Markušom, ale nech ministerstvo kultúry nehádže vinu na inštitúciu, ktorá prepožičala svoje meno bez toho, aby sa mohla k tomu vyjadriť.
Z týchto skutočností a ešte aj iných – ochrana blbov, ktorí si na sochách pozerajú penisy, aby sa rozhodli, či socha môže alebo nemôže byť, ochrana homosexuálov, ktorí si pochodujú po meste, aby ukázali, akí sú úbohí a vlastne kopca iných vecí – som pochopila, že všetky ostatné choré veci majú na Slovensku prednosť pred tým, čo je Slovenské a že súčasná vládna garnitúra tvrdo bojuje proti Slovenským tradíciám a symbolom. A keď už nevie, čo a ako, tak potom tieto Slovenské symboly použije samé proti sebe, aby vykonštruovanými obvineniami a účelovými lžami vypustenými do médií (ktoré ich mimochodom vrelo privítajú a podľa potreby upravia) rozdelila verejnú mienku na polovicu. Veď nech sa národ háda, či má alebo nemá byť nejaká socha, podstatné je, že nebudú sledovať naše „poslanecké aktivity“.
Každý národ, každý štátnik ochraňuje národné veci, tradície, kultúru. Každý národ a každý štátnik, len nie tí slovenskí. A tá hŕstka ľudí, ktorá je ochotná a má odvahu sa týchto vecí zastať, ktorá má odvahu pomenovať v našom „demokratickom“ Slovensku veci pravým menom, to „demokraticky“ urobiť môže, aby potom „demokraticky“ dostala za tieto slová na hubu. Toť Slovenská štátnosť a Slovenská demokracia.
Som naozaj rozčarovaná a sklamaná a znechutená a ….
Starosta mestskej časti Bratislava – Staré mesto Andrej Petrek „roztraseným“ hlasom rozpráva v televíznej reportáži, ako videl rozbité hlavy a jedným dychom dodáva lož, že „extrémisti“ napadli políciu. Ľudia, veď si to ujasnite! Hovoríte o nás predsa ako o extrémnych nacionalistoch a nie ako o samovražedných atentátnikoch. Chcem vidieť toho magora, ktorý by pri presile 60 ku 200 napadol policajta. A prečo by sme to robili? Veď predsa páni policajti, vy ste platení aj z našich daní. Mali by ste teda chrániť aj nás. Prečo by sme vás teda napádali? Ale dnes som jasne videla, že nie je „slovák“ ako Slovák. A keď si predstavím, že aj za taký výkon, ako ste podali dnes, vám má patriť výsluhový dôchodok, je mi z toho zle. Jediné, čo ma na tom uspokojuje je, že moja prax mi ukázala, že Božie mlyny melú pomaly, ale isto. Dnes sme boli na Vašom „piesočku“ a vy ste si to vychutnali. Možno ste išli dokonca aj spať s pocitom dobre vykonanej práce. Raz, keď budete na mojom „piesočku“, si to vychutnám ja. Nebudem vás môcť biť, tak, ako ste to dnes urobili vy, budem musieť okolo vás behať a starať sa, ale pocit zadosťučinenia je o to väčší, že ja vás budem opatrovať s citlivosťou, ktorú si moja práca vyžaduje. To je moje povolanie, povolanie „nacionalistickej extrémistky“.

Zdravotná sestra na onkologickej chirurgii

Entries a komentáre feeds.

