3. SVETOVÁ VOJNA ZAČALA

15. August. 2008 o 13:28 | Kategória: Reakcie | Komentáre sú deaktivované

Každý prorok, vizionár po druhej sv. vojne predpovedal,  ak začne 3. sv. vojna vo svete, zem zanikne a s ňou aj celá časť ľudstva, ak by sa
s najväčšou pravdepodobnosťou použili tie najohavnejšie, ničivé prostriedky (jadrové, biologické zbrane) všetkých čias.
Ja by som toto tvrdenie ale vyvrátil, pretože táto vojna už začala, no bez spomenutých jadrových alebo biologických zbraní a krvi prelievania.

Musím však podotknúť, že drvivá väčšina populácie na zemi ešte stále nič nevidí. Niektorí to vidieť nechcú, iní to ignorujú…
A to je veľký problém celého dnešného ľudstva, alebo iba posledných generácií, že takmer každému je to jedno?
Každý prostý človek je slangovo povedané “kŕmený” informáciami z domova i zo sveta, ktoré nie sú dôležité a podstatné alebo nie sú pravdivé, klamú a vo veľkom zavádzajú verejnosť k úplne iným myšlienkam, rozhodnutiam a záverom…
Žiaľ, dnešný človek je na to zvyknutý a tak prijíma to, čo sa mu dáva, resp. ponúka – (televízia, rádio, časopisy, v neposlednom rade internet).
Každý boží deň sa dozvedáme, koľko bolo zabitých britských, amerických vojakov alebo ozbrojených síl NATO, ale nikdy sa nedozvieme pravdu, koľko títo ľudia (ak sú to ľudia), ktorí slúžia cudzím záujmom, zahraničnej politike,  zabijú denne desiatky nevinných ľudí.
Ohľadom tejto témy sa nebudem viac vyjadrovať, nakoľko prebehla médiami a inými cestami už niekoľko krát a nemám miesto na vpísanie  všetkých dôvodov do článku, i keď by sa to pre dnešné ignorujúce “slepé” ľudstvo bažiace po peniazoch, malo opakovať 7x denne aby navždy zo seba zhodilo ružové okuliare, ktoré si akoby nasadí pred rozprávajúcim “národniarom” Róbertom Ficom.

Vrátim sa ale o krok späť, k úvodu tohto článku…

Pracujem už tretí rok vo Veľkej Británii, konkrétne v Londýne. Denne sa stretávam zoči-voči s týmto problémov vznikajúcim alebo už existujúcim vo svete. Dal by sa nazvať “takticko-ekonomická vojna”.
Iba stručne opíšem priebeh môjho dňa…
Každé ráno čakám na autobusovej zastávke, z diaľky vidím vodiča autobusu, ktorý sa farbou pleti vôbec nepodobá na angličana, v autobuse počuť 8 ľúbozvučných  jazykov, okrem angličtiny a sám seba sa pýtam “azda sa ešte nachádzam v Anglicku”. Prestúpim na vlak, ktorý riadi akýsi moorman (indický moslim), od ktorého by som mal rozumieť, kde vlak práve stojí a kde ma konečnú,  žiaľ, nerozumiem. A to nie preto, že by som anglicky nerozumel, jeho indsko-muslimskej angličtine nerozumiem.

Pozitívne ma však naladí, keď prídem do práce, ktorú mám v jednej z bohatších častí Londýna a možno tu vidieť pravých angličanov, rozprávajúcich anglicky, správajúcich sa slušne, obliekajúcich sa slušne. Ktorých už v Londýne nájdete veľmi málo.
Po práci idem občas do obchodu, namiesto pekného výzoru predajne, ma pozdraví kyslý zápach, nahlas hrajúca indsko-moslimská hudba, tovar bez cien, pomoc a ochota obslúžiť, žiadna. 

Keď som pred dvoma rokmi pracoval v istej firme vyrábajúcej potraviny a mäsité výrobky, dali ma pracovať spolu s kamarátom zo Slovenska do jednej miestnosti s 18-timi černochmi.
Po čase som bol z nich najlepší, nevynímajúc aj kamaráta,  a viete prečo nás oboch po troch mesiacoch prepustili???
Na dôvod “prečo nás vyhodili zo dna na deň” som sa pýtal vrchného vedenia a dočkal som sa zarážajúcej odpovede. Vraj sa báli aby nenarušili kolektív, ktorý tam bol pred tým,
 ako nás prijali. Bolo tam kvantum černochov ktorí nepracovali, flákali sa, alebo to nevedeli, strávili v práci 12 až 16 hodín denne, aby zarobili viac, rozdiel bol v tom, že ja som odviedol za 7 až 9 hodín rovnaký kus práce ako dotyční za 14 hodín. Tak mi niekto prosím vysvetlite, kde je spravodlivosť?
Azda z toho logicky nevyplýva to, že ak je zamestnanec dobrý, pracovitý,  a presný, mal by byť aj spravodlivo odmenený? Ale radšej ho vyhodia, pretože je inej pleti?
Ak mne niekto naznačí, na základe tohto článku, že som rasista, mal by sa nad sebou vopred zamyslieť…Ale ešte predtým, si nezabudnite zistiť ohľadom spomínaného problému, koľko zlého sa cudzinci dopúšťajú v európskych krajinách s azilovou politikou, kde sa nevedia prispôsobovať tamojšiemu obyvateľstvu, kultúre a spôsobu života nakoľko tam smú žiť! 

Vezmime si do úvahy skutočný príbeh trojice Slovákov, ktorí prišli do zahraničia, presnejšie do anglického mesta Nelson,  za prácou. Severozápad Anglicka je obývaný rozsiahlou komunitou prisťahovalcov.
Najpočetnejšie zastúpenie  má pakistanská (teda nová generácia Britov), ktorej rozmach spôsobil, že v niektorých mestách sa pôvodné britské obyvateľstvo stalo menšinou. Miestny park zdobia výstražné nápisy typu KEEP NELSON CLEAR! Alebo NO WHITIES ALLOWED
(zákaz vstupu belochom). 

 

V meste Nelson žije približne 6%  Angličanov. Takmer kópia našich menších juhoslovenských miest ako Štúrovo, Galanta, Šaľa a iné, kde je slovenské obyvateľstvo v podobných percentách. Ba dokonca Vás tam aj zbijú, ak hovoríte po slovensky.
Takže teoreticky mesto Nelson by som mohol prirovnať k okupácií Palestíny židmi, ktorá mala najväčší rozmach od roku 1945, keď skončila druhá sv. vojna.

Títo chlapci si prišli zarobiť nejaké peniaze, keďže u nás sa zarobiť nedá. V článku x-tého čísla časopisu Prúty, písali. Každý deň sme chodili do práce tou istou cestou, cez park.
Tamojšie moslimské obyvateľstvo po nás vykrikovalo nadávky, o pár týždňov po nás hádzali kamene a o niekoľko dní neskôr, nás cestou do práce zbili. Myslíte si, že sa o tom niekto z Vás dozvie? Z  denníka SME, Nového Času, z Markízy alebo z rôzneho rádia? NIKDY!
Pretože to nemá s rasizmom nič spoločné!!! Ale ak poviete na Slovensku niekomu “cigáň”, dopustili ste sa rasovo motivovaného trestného činu,  jeho obmedzovania práv a slobody. Tak sa opäť pýtam…. Kde je spravodlivosť? To už naozaj po nej nik z vás netúži? Predtým, ako som vycestoval za prácou do zahraničia, som bol taktiež prostý a ”slepý” človek, ako je už dnes väčšina ľudí, no teraz vidím na vlastné oči to, čo sa s touto kedysi svojsky krásnou krajinou (Veľkou Britániou) stalo. V Írsku, Welse alebo Škótsku som nebol, ale tiež som počul podobné zvesti. O čosi horšia je situácia vo Francúzsku, kde cudzinci podpaľujú autá (pripomínajúc povstanie alebo občiansku vojnu) a kde francúzske obyvateľstvo tvoria už menšiny. Anglické obchody, ktoré môžete vidieť v každom malom, či veľkom meste, vlastnia Indovia alebo cudzinci z iných krajín sveta. Vo veľkoobchodoch, marketoch, bankách a iných inštitúciach neuvidíte pracovať bieleho, resp. angličana, ktorému vlastne táto zem ešte stále patrí. Na stavbách, upratovacích, čistiacich firmách počuť iba poľský jazyk.
Každý poliak žijúci vo Veľkej Británii Vám potvrdí (akoby bol na to hrdý), že poľské obyvateľstvo je takmer kompletne za hranicami. Konkrétne vo Veľkej Británii žije viac ako 2,5 milióna poliakov. Zakladajú si tu rodiny, vlastné obchody, v banke možno hovoriť po poľsky. Naozaj si myslíte, že poliaci sem prišli za prácou?
Tak, ako som sem prišiel ja? Na 100% som si istý, že nie. Tvoria tu novú generáciu Britov, tak isto ako Afričania, Moslimovia, Indovia či Arabi. Ktoréhokoľvek Angličana sa spýtajte na situáciu v akej sa jeho krajina nachádza… Odpovie Vám, že toto už nie je naša krajina, ktorá kedysi bola. Je to úplne to isté ako s dnešným Kosovom, kde prevláda Albánske obyvateľstvo. Podobne je to aj na území Palestíny.
 
Jednoducho povedané, ja osobne si neviem predstaviť, ak by sa taká situácia alebo čosi podobné dialo na Slovensku. I keď viem, že už sa to neuveriteľnou rýchlosťou blíži a ja ako aj iný, národne mysliaci človek, mám ruky zviazané…
Každý boží deň myslím na to, ako to na Slovensku bude o pár rokov, keď už teraz, sú hranice zrušené, všetko slovenské rozpredané, koruna takmer stratená, už stačí azda zameniť SLOVÁKOV za cudzincov, “pretože naša krajina nemá dostatok pracovných síl a dostatok práce pre každého! „ Kde sa podela tá národná jednota Slovákov? O chvíľu budeme povinní rozprávať európskym (Anglickým) jazykom aj v našich uliciach, nakoľko si už teraz bez anglického jazyka prácu nenájdeme.
Zem pod vlastnými nohami si už nikdy nekúpime (ak sa na celý život nezadĺžime), kúpia si ju tí, ktorí na ňu majú, ale VY to nebudete.
Angličania opúšťajú svoju vlasť, kupujú domy na drahých miestach v krajinách kde ich to výjde lacno, teda aj  u nás.

Je mi teraz do plaču, keď o tom píšem. Ale silno verím v to, že sa raz karta obráti, že každý zistí, akou zlou cestou človek momentálne smeruje. Ide presne tam, kde jeho morálka upadá, kde sa strácajú jeho hodnoty, kde už nemyslí na svoje zdravie, svoju rodinu, svoju vlasť…
Pretože vidí už iba peniaze, ktoré nás o chvíľu všetkých zahubia.

Nedovoľme preto prisťahovalcom a cudzincom ovládnuť našu zem a zvnútra ju úplne vyrabovať, ako to už dokázali vo viacerých krajinách.
Veď je to predsa naša zem, zdravá, krásna, čistá a kresťanská!
Za ktorú naši predkovia nedobrovoľne umierali, aby sme ju my, ich potomkovia, stále mohli mať.
TAK SI JU NENECHAJME VZIAŤ!
Ešte je stále čas, zachrániť Slovensko…

A.S.

Blogujte na WordPress.com. | The Pool Theme.
Príspevky a komentáre feeds.

Sleduj

Prijímaj upozornenia na nové články na tvoj email.

Join 102 other followers

