Kosovo nás volá

13. marec. 2008 o 1:09 | Kategória: Kosovo, Reakcie | Komentáre vypnuté na Kosovo nás volá

zabity-srbsky-mladik-byl-pohrben-v-gracanici-dimitrije-popovic-17-lety-srbsky-mladik-byl-zavrazden-albanskymi-teroristy-562004-pohreb-vykonal-vladyka-artemije.jpgUž to bude mesiac čo nám teroristi a drogoví baróni z UCK ukradli kus našej zeme. Nepriateľ Slovana si mädlí ruky, pretože záujem o túto neskutočnú krádež medzi radovými občanmi  upadá. To som mohol vidieť  na vlastné oči na demonštrácii v Banskej Bystrici u nás na Slovensku či v rumunskom Temešvári. Aj keď Rumunov by mohla ospravedlniť ich vlastná situácia. Pretože veľa ich má naozaj existenčné problémy. Zatiaľ čo u nás sa ľudia majú pravdepodobne až moc dobre a radšej oči zatvárajú.
Teraz všetci pozorne čítajte pretože mám taký pocit, že mnohí z vás ste  nepochopili o čo vlastne ide. Srbi žijúci v Kosove sú odsúdení na smrť. Áno presne tak, celé rodiny žijú v strachu o svoj život a vy to ignorujete! Ešte žijú a čakajú na pomoc, aj na vašu. To že niektorí z vás boli raz na demonštrácii je len to najmenšie čo ste mohli urobiť. Aj to, že ja som bol v  Bratislave, v Temešvári, v Novom Sade a v Banskej Bystrici, je to najmenej, čo som mohol spraviť. Iba som dal najavo svoj nesúhlas.
A všetko je to stále málo. Protesty sa musia zosilniť, kontaktujte všetkých známych aj neznámych. Robte osvetu a vysvetľujte ľuďom prečo majú ísť do ulíc. Keď nepomôžu protesty v našich mestách, treba organizovať autobusové výlety do Srbska. Ukážme celému svetu, že Slovania sa viac nedajú ničiť. Dosť bolo. Ako sa spieva v jednej krásnej srbskej pesničke: znaj Ameriko i ty Europo, Kosovo je Srbsko, Kosovo je naše.

Marcel PN

 Trpiace Kosovo – http://pravoslav.or.cz/kosovo.htm

Entries a komentáre feeds.

