Ďalší zbabelý útok na národných aktivistov

10. marec. 2008 o 15:29 | Kategória: AntiAntifa, Reakcie | Komentáre vypnuté na Ďalší zbabelý útok na národných aktivistov

slovenska-pospolitost-demonstracia-protest-kosovo-nc1.jpgBola streda večer, deň pochodu Kosovo je Srbija, na ktorý som sa veľmi tešil. S kolegom národovcom sme sa práve poberali z tréningu smerom od starého Tesca, ku Poštovej ulici priamo na Hodžové námestie, aby sme svojou účasťou podporili demonštráciu, keďže sme zmeškali hlavný pochod. Boli sme dvaja a neozbrojení, dokonca aj športové náčinie s ktorým sme cvičili na tréningu sme si odložili, aby sme zbytočne neznervózňovali policajtov, o ktorých sme predpokladali že bude plné mesto.
Kráčali sme si pokojne, ponáhľajúc sa na demonštráciu, po rušnej ulici, keď sa v tom sa pred nami objavila skupinka asi ôsmich postáv v čiernom oblečení so zahalenými tvárami čiernymi šálmi  s kapucňami. Vedel som, že asi nastanú problémy, no nečakal som to čo sa stalo. Po slovách „Kam to idete?.. „Náckovia“ sme boli nečakane v priebehu pár sekúnd od toho, ako sme skupinku zazreli, brutálne napadnutí asi dvesto metrov od demonštrácie, pred zrakmi okoloidúcich ľudí. Ihneď a bez varovania som dostal  niekoľko rán do tváre a jednu teleskopickým obuškom do hlavy, no bol som tak prekvapený z toho čo sa stalo, že som sa nestíhal brániť presile. Kolega dopadol horšie, zatiaľ čo sa bránil jednému zo zamaskovaných útočníkov, bol zozadu omráčený a doslova dokopaný na zemi. Mne sa podarilo štyrom „antifašistom“, ktorý ma po tom ako ma odohnali od môjho kamaráta, začali naháňať a prenasledovali ma ešte hodných sto metrov, ujsť. Kamaráta nakoniec nechali, zrejme kvôli svedkom ktorý ich pri tomto ohavnom útoku pozorovali. Tento brutálny útok, iniciovaný zo strany ľavicových extrémistov za použitia zbraní ma prekvapil a rovnako aj ľahostajnosť okolo stojacich ľudí. Za čo sme boli napadnutí? Za čierne nohavice a kožené topánky? Či za slovenský znak našitý na bunde? Je snáď ten uznaný ako „nacistický symbol“?
Podľa informácií, ktoré som zistil bola niekde blízko dokonca aj policajná hliadka. Našťastie sme ale útok prečkali a okrem modrín a podliatin bola len jedna rozbitá hlava. A po krátkom odpočinku sme konečne dorazili na Hodžove námestie a hrdo sa pridali k ľudom, ktorý sa rozhodli vyjadriť svoj názor. Vypočul som si niekoľko veľmi pekných prejavov a aj si hlasne zakričal národné heslá a pridal sa k spievaní všeslovanskej hymny, pričom som musel raz za čas podávať servítky, môjmu kamarátovi, ktorý si utieral rozbitú hlavu , ktorá mu krvácala aj niekoľko hodín po pochode. Ale aj cez toto všetko som bol však rád, že som na pochod dorazil i keď na tento zážitok nikdy nezabudnem.
Tento čin dokazuje len odvahu a hlúposť členov tejto „skupiny mladých ľudí“, ktorí sa odvážia postaviť len dvom neozbrojením ľuďom, len v štvornásobnej presile, zahalení a so zbraňami v rukách. Myslím že keby sa radšej prišli pozrieť na pochod, a vypočuli by si nejaký z prejavov, možno by sa aspoň trochu nad sebou zamysleli na čej stane vlastne stoja, keď bojujú proti vlastnému národu.
Koho ale treba viniť z tohto útoku? Policajtov, ktorí nedohliadali na danej ulici na poriadok? Útočníkov útočiacich v presile? Či médiá, ktoré podnecujú mládež k takémuto konaniu?
Ani takéto zákerné útoky nám totiž nezabránia vyjadriť svoj názor a byť hrdí na Slovanský pôvod. Boj za národ pokračuje ďalej! Nás nezlomí hrozba, nás nezlomí nič!

Verní sebe – svorne napred!

Ján

Entries a komentáre feeds.

