Panslavizmus

17. december. 2007 o 12:22 | Kategória: Reakcie | Komentáre vypnuté na Panslavizmus

slovansky-zjazd.jpgNa internete som si prečítal článok, ktorý bol skôr špekuláciou, ako sa chce Putin stať prezidentom  nového štátu. Ihneď som spozoroval sarkazmus celého článku a celkový dojem mal  v bežnom čitateľovi zanechať pocit nebezpečia zo strany Ruska a Bieloruska.
V dobe keď sa celý svet spája, Európa je už v podstate jeden štát; USA, Mexiko a Kanada tiež chcú zrušiť hranice a prejsť na jednotnú menu, tak v tejto dobe nepriatelia Slovanstva bijú na poplach. Už len myšlienka na Slovanský štát v nich vzbudzuje hrôzu. Pokiaľ sa spájajú rozdielne národy v rámci EU, tak je všetko v poriadku. Pretože v systéme kde, neporozumenie robí rozpory medzi národmi, môže vládnuť niekto úplne  iný. Takzvaný národ ,,vyvolený“.
A preto ja osobne, v prípade, že by sa začal formovať Slovanský štát, by som kričal ANO. Len v takom štáte, kde môže jeden národ pochopiť potreby druhého na základe spoločných kultúrnych, historických  a etnických koreňov, môžu byť národy spokojné. Aj história nám ukázala, že Slovania v štátnych zväzkoch s inými národmi nikdy neboli spokojní, ale iba utláčaní.
Na záver by som chcel už len poznamenať, že by som sa vôbec nedivil keby nás začnú obviňovať z panslavizmu ako Štúrovcov. Alebo je to už zahrnuté v pripravovanom zákone o extrémizme?

Marcel PN

Entries a komentáre feeds.

